10 помилок на початку робочого дня

Перші кілька хвилин робочого дня мають вирішальне значення – від них залежить все, що залишився. Якщо день починається з запізнення або нескінченного розбору переповненого поштової скриньки, далі може виявитися важко сфокусуватися на роботі. Ось 10 найбільш поширених помилок, які багато людей роблять в перші 10 хвилин робочого дня.

1. Запізнюватися на роботу

392c6125-ed07-4e48-a4da-1045c9395435_jpg_620x1000_x-False_q85

Немає нічого простішого, ніж зіпсувати робочий день ще до його початку. Недавнє дослідження показало, що керівництво в середньому оцінює співробітників які спізнюються як менш сумлінних і занижує їх результати, навіть якщо ввечері ці люди затримуються. Несправедливо, але факт. Так що намагайтеся приходити в офіс раніше.

2. Не вітатися з колегами

738_1_f23c131e96ee88b695369f2a69879114

Всього кілька хвилин, витрачених на вітання, можуть підняти настрій і вам, і оточуючим. Якщо ви керівник, то вітатися з командою ще важливіше: навіть якщо ви компетентні технічно, людські якості також мають значення. Так чи інакше, людина, яка мовчки проходить і сідає за стіл виглядає закритим і недоступним.

3. Пити каву

w_image_1383831901181_21400

Якщо у вас немає звички випивати чашку кави відразу після пробудження, можливо, ви любите налити собі чашечку відразу після приходу на роботу. Але дослідження показують, що каву краще пити після 9:30. Справа в тому, що вміст гормону стресу кортизолу, який регулює кількість нашої енергії, зазвичай досягає максимуму з 8 до 9 ранку, і, якщо в цей час ви п’єте каву, то організм знижує вироблення кортизолу і починає залежати від кофеїну. А після 9:30, коли рівень гормону в крові починає знижуватися, дійсно можна отримати додатковий імпульс від чашки кави.

4. Відповідати на всі отримані листи

1402412745-10-ways-people-read-respond-emails01

І ось ви влаштувалися в кріслі і почали відповідати на пошту, що прийшла з учорашнього дня. Краще діяти інакше і витратити перші 10 хвилин на швидкий перегляд і розбір повідомлень по пріоритетності. Це дозволить виділити важливі листи і запланувати відповіді на всі інші на більш пізній час. Відповіді на малозначні листи дають швидкий результат, тому займатися цим приємно, при цьому дійсно важливих справ вашої уваги може і не вистачити.

5. Починати роботу, не склавши попередньо план

Автосервис_бизнес-план

Перед тим як зануритися в справи, складіть уявлення про план на день. Для цього потрібно подивитися в календар і виписати всі головні справи. Можливо, на майбутній день заплановані якісь події, дзвінки або конференції. Якщо цього не зробити, ви встигнете зануритися в завдання, після чого отримаєте нагадування, що через 10 хвилин відбудеться спільна зустріч.

6. Виконувати найпростіші завдання в першу чергу

ab4478c50

Дослідження показують, що до вечора наша енергія і сила волі поступово зменшуються. Тому важливо починати день з пріоритетних і складних завдань. Деякі люди називають цю стратегію «поїданням жаби», цитуючи Марка Твена. Він говорив, що «якщо з ранку з’їсти живу жабу, нічого гіршого сьогодні з вами вже не трапиться».

7. Робити кілька справ одночасно

vuelta-al-trabajo-2

Іноді вранці у нас стільки енергії, що здається, ніби ми можемо переробити всі справи, до того ж одночасно. Але дослідження показують, що такий підхід шкодить результату, і краще робити справи послідовно, по одному. Якщо почати жонглювати завданнями прямо з ранку, це може зіпсувати весь залишок дня. Краще поставити позитивний настрій і в перші 10 хвилин зосередитися на одному завданні.

8. Вдаватися неприємним думкам

Mental-noise

Можливо, вам віддавили ногу в автобусі або нахамили на парковці. А може бути, ввечері ви посварилися з кимось із близьких. Не давайте цим сумним думкам відволікати себе від роботи.

9. Призначати нараду

1311080819

Нарада з ранку – марна трата розумових здібностей. Початок робочого дня варто зарезервувати для завдань, що вимагають концентрації та уваги, наприклад, написання текстів. Якщо ви можете вплинути на час, коли призначаються зустрічі, і якщо це не надважливе подія, що вимагає граничної зосередженості, постарайтеся перенести його на середину дня.

10. Відхилятися від щоденного розпорядку

6b522b2b329e

Наші когнітивні ресурси обмежені, тому використовувати їх потрібно з розумом. Якщо кожен день ви з ранку болісно вирішуєте, чи варто почати з пошти, з кавою або прямо переходити до великої завданню по проекту, то ви витратите частину своїх ресурсів вже на цьому етапі. Чіткий розпорядок допомагає приймати подібні рішення автоматично і економити за рахунок цього енергію. Він дає свободу і дозволяє витрачати ресурси на дійсно важливі речі.

Поширити
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *