5 корисних книг про те як працює бізнес

Для того щоб бути успішним, справжній бізнесмен повинен володіти невичерпним, глибоким, як Маріанська западина, запасом знань у всіх, абсолютно у всіх сферах. Хороший бізнесмен – це маркетолог, рекламщик, управлінець, фінансист і так далі за списком. На жаль, не всі можуть собі дозволити навчання в бізнес-школах. На щастя, успішні бізнесмени виявилися людьми в міру жадібними і тому діляться з своїми фірмовими секретами зі сторінок написаних ними книг. Ось лише деякі з них, які дадуть тобі необхідні знання в тій чи іншій сфері.

5 корисних книг про те як працює бізнес

1 Девід Огілві “Огілві про рекламу”

У рекламному бізнесі Девід Огілві відомий не менше, ніж Ісус Христос в релігії. Зачули важливість? Патріарх реклами корисний підприємцю тим, що гранично чесно, без всякої зайвої потерті розповідає, який він, таємничий і порочний рекламний бізнес. А ще дасть зрозуміти, як ти виглядаєш в очах клієнта і що ти з цим можеш зробити. Крім цього, Огілві, як талановитий бізнесмен, викладає уроки, як і коли варто вчасно розірвати шаблон, зрозуміти, про що турбується і чого таємно хоче соціум і застосувати це в своїх цілях. Безліч прикладів, від вірусних до цілком собі звичайних роликів. Книга була написана давно, але абсолютно всі, навіть самі нові типи реклами – віруси, спецпроекти – базуються на тих же давніх прийомах рекламників, які описав Огілві. Мабуть, ніде більше вони не висунуті в настільки сконцентрованому і якісному форматі. Огілві знав, про що пише. Він сам створив потужну компанію – глобальне агентство, тому в своїх порадах спирається на власний досвід. Незамінна книга для тих, хто хоче хоча б трохи розбиратися в популярному нині рекламному бізнесі.

2 Клайтон М. Крістенсен “Дилема інноватора”

Краща книга про інновації. Автор є їх фанатом, протягом всієї книги намагаючись довести тобі на простих прикладах, що бензопила краще ручного, смартфону з тачскріном зацікавить публіку сильніше, ніж кнопковий, і так далі. Одним словом, девіз. За Крістенсеном, найважливіше вміння підприємця – в ​​потрібний момент визначити, чи варто витрачати час на вдосконалення старого продукту або краще інвестувати час і гроші в вигадування чогось нового. Власне, книга присвячена тому, як визначити цей момент і вибрати вірну стратегію для продукту. Книга написана у дусі часу. Зараз, в епоху агресивно-прогресивного панування інтернету у всіх сферах, будь-який бізнесмен повинен розвивати в собі навички провидця, а навчитися мислити не в форматі “що потрібно користувачеві зараз”, а “що я можу запропонувати нового”. Свого часу під вплив “дилеми інноватора” потрапив і відомий громадянин Стів Джобс, а чи це не гарант якості?

3 Джей Конрад Левінсон “Партизанський маркетинг”

Про маркетинг, загалом і зокрема. Левінсон описав ті прийоми продавців, які змушують покупця емоційно реагувати, а головне, які прекрасно працюють з року в рік, причому безкоштовно. У цьому причина її популярності. “Партизани знають, що 7% людей кидають трубку, коли їм дзвонить продавець, 42% вішають трубку в деяких випадках і 51% завжди слухають всіх, хто їм подзвонить. Благословляйте цю незначну більшість”, – правило, яке працює і буде працювати стільки, скільки існує наша планета. Зараз прості способи отримання великих прибутків при малих витратах – необхідні знання для кожного підприємця. Зрозуміло, успішного підприємця. Левінсон описав це першим, описав це зрозуміло, описав це цікаво. Так, книг на цю тему – вагон і маленький візок. Але книгу Левінсона хоча б цікаво читати.

4 Пітер Друкер “Практика менеджменту”

Як не складно здогадатися, мова в книзі піде про Його величність менеджмент. Назва книги нагадує більше назву шкільного підручника, але, повір, обкладинка оманлива. 60 років тому менеджмент вважався не те що не наукою, а взагалі єрессю, якою не можна навчати. У Друкера ж вийшло його популяризувати і пояснити всі переваги тонкої науки. Після виходу його книги з’ясувалося, що теорія управління не так проста і що менеджеру треба вчитися багато чому: судити, вникати в конфлікти, розбиратися в стратегії і тактиці переговорів, вибирати момент, щоб делегувати повноваження, щодня спілкуватися з підлеглими, надихати їх і вчити. Загалом-то, всі відомі теорії управління зросли на благодатному грунті, який створив Друкер. Якщо у тебе є якісь проблеми з розумінням менеджменту, то ця книга – те, з чого треба починати вивчати прикладний менеджмент. “Практика менеджменту” швидко і безболісно наставить управлінця на шлях істинний і вирішить одну з головних проблем починаючого підприємця – безграмотність у всьому, що стосується розумно збудованих процесів.

5 Бо Берлінго “Маленькі гіганти:

Компанії, які вирішили бути великими, а не великими “Сюди підходить горезвісна приказка: “Розмір не має значення”, важлива якість. Ось і редактор Inc., найпопулярнішого підприємницького журналу в Америці, по частинах розбирає компанії, які стали кращими – а не найбільшими – у своїх нішах. Всі вони долали спокусу швидкого зростання, спрощення продукту і залишалися перфекціоністами у всьому: від організації процесу до кольору фірмової кепки. У підсумку Берлінго дає зрозуміти, що його герой зовсім не безликий малий бізнес, ледве зводить кінці з кінцями, а криниця підприємницьких інновацій, на чолі яких стоять люди, що вибрали усвідомлену стратегію. І більше того, саме на таких компаніях тримається економіка багатьох і багатьох країн. Нашому підприємцю книга буде неймовірно корисна. По-перше, у нас дуже популярний дрібний бізнес, а по-друге, навіть зростаючі ринки кшталт України влаштовані так, що відразу будувати бізнес на мільярд з щедрими інвесторами можна, тільки якщо є вільна і захищена від держави ніша. Та й елементарно не всі можуть пробитися і зарекомендувати себе. Історії американських маленьких гігантів вкрай корисні всім, хто збирається будувати не аби який бізнес.

 

Поширити
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *