5 порад як “професійно” провалити дедлайн

Це трапляється з кращими з нас з різних причин. Можливо, ви не отримали вчасно аналітику від своїх колег. Або не розрахували час, що витрачається на дизайн. А може бути «щедрий четвер» в ресторані любителів тако перетворився на «день неприборканої обжерливості», який ви ніколи не могли б пропустити! Що б там не було, ви вже зрозуміли, що дедлайн провалений. І ні ваш бос, ні ваші клієнти не будуть раді про це дізнатися. Увага, питання: що робити? Колумніст Mashable Едріан Гранцелла Ларссен знає відповідь. За матеріалами сайту ain.ua

5 порад як "професійно" провалити дедлайн

Як письменник і як редактор я, на жаль, встиг побувати по обидві сторони цих барикад. І вивчив кілька трюків, які в таких непростих ситуаціях дозволять зберегти ваші відносини з другою стороною і звести негатив до мінімуму.

Повідомте, що не вкладається в терміни, якомога раніше

Немає нічого більш дратівливого (я вже не кажу про непрофесіоналізм), ніж фраза: «Упс, я не встиг, а сьогодні дедлайн. Давайте пересунемо його на наступний тиждень».

Звичайно, можуть бути пом’якшувальні обставини. Наприклад, ви отруїлися тако і не змогли вийти на роботу, щоб закінчити проект. Але в будь-якому випадку, ви повинні якомога раніше дати людям знати, що не встигаєте з роботою, від якої вони залежать. Їм буде набагато простіше з цим змиритися, якщо ви піднесете дилему якось так: «Я зарився в проект і зрозумів, що збір даних займе трохи більше часу, ніж я розраховував. Можу я продовжити дедлайн з цієї п’ятниці до наступної? ». Крім того, часто люди і самі раді пересунути дедлайн. Якщо їх завчасно попередити.

Поясніться. Коротко

Якщо ви професіонал, ви повинні пояснити, з яких причин не вкладається в терміни. Звичайно, далеко не завжди дедлайни поставлені справедливо – іноді в контракті у клієнта вказані дещо інші терміни, ніж ті, які називалися в звіті вашого колеги, який він обіцяв віддати вам «протягом наступного тижня» – тому й пояснення можуть бути різними. Але незмінним залишається необхідність коротко викласти, чому процес розтягнувся в часі більше, ніж передбачалося спочатку. При цьому важливо нікого не звинувачувати і не нити про свою покійну собаку, зламаному комп’ютері або нескінченному списку рутинних завдань.

Достатньо надати цілком типове в таких випадках пояснення: «На жаль, я зіткнувся в процесі з непередбаченими нюансами в програмному забезпеченні». Це означає, що ви зробите собі гарне послугу, якщо …

Запропонуйте бонус

Одна з моїх найулюбленіших авторів також пропонує одну з моїх найулюбленіших стратегій провали-дедлайн-і-виживи. Вона пропонує мені вибір: або її бюст перетворить «не вчасно» у «вчасно», або я змилуюсь  і продовжу їй дедлайн. «На екваторі проекту я зрозуміла, що на нього піде трохи більше часу. Якщо я здам його завтра, це сильно засмутить плани? Якщо так, то я розіб’юся в коржик, але здам його сьогодні до ночі. А ні, так буду дуже вдячна, якщо ви дозволите закінчити завтра ». Як правило, я навіть щасливий піддатися на її вмовляння.

5 порад як "професійно" провалити дедлайн - вмовляння

Ви можете використовувати той же прийом, але в дещо іншому ключі. Наприклад: «Я буду щасливий здати вам сторінки звіту з першої по шосту вже сьогодні. Або ж, якщо справа терпить, то надам завтра відразу всі 10 “.

Якщо ж ви реально ставите когось у складну ситуацію своїм запізненням, подумайте, що ви можете запропонувати цій людині натомість, щоб нівелювати негатив. У мене були автори, які обіцяли мені два матеріали замість одного, якщо я дам їм більше часу. Якщо ж вам доводиться звітувати перед клієнтом, запропонуйте йому скиду за очікування або послугу / продукт в подарунок. Ви можете підставити людину, але якщо дасте щось взамін, то залишите про себе гарне враження.

Продемонструйте професіоналізм і повагу

Якщо ви коли-небудь косячіли з термінами, то ви, мабуть, знаєте, як складно висловити словами подяку за те, що вам дають ще трохи часу. «Я дуже це ціную! Таке більше не повториться! », – Говорите ви, знаючи, що ще й як повториться.

Навіть якщо ви не змогли вкластися в терміни, дайте людям знати, коли вони зможуть отримати закінчену роботу. Замість «Ви не могли б продовжити термін?» Скажіть: «Нічого, якщо я здам проект до четверга? Він буде у вас на пошті до обіду ». Але тільки краще вам бути впевненими, що так воно і буде. Якщо, звичайно, ви хочете, щоб люди не втратили до вас довіру, як до професіонала.

Не звикайте

Мабуть, кращий порада для всіх – не звикати пропускати дедлайни. Коли мій завжди такий надійний співробітник просить відстрочити здачу матеріалу, я не маю нічого проти. Коли ж людина звертається з таким проханням регулярно, з кожним разом мені все важче її виконати.

Ставте собі здійснимі дедлайни, якщо робите це самі. На випадок, якщо ні, у мене є трюк, який завжди допомагає. У своєму щоденнику я пишу нагадування про здачу проекту на пару днів раніше терміну. Мозок швидко абстрагується і запам’ятовує цю дату як реальний дедлайн, тому навіть якщо я не вклався – у мене є кілька днів, щоб поправити ситуацію.

Поширити
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *