Досить навчатись бізнесу пора ним займатись

Бізнес не любить чекати, бізнес любить дію. Тому у одних виходить стати багатими і знаменитими, а іншим кредит на розвиток бізнесу не дають. Можна нескінченно хапати інформацію, вишукуючи її з інформаційного потоку, але інформація без дії – все одно що стріла без наконечника – тупість. Досить вчити: чим більше вчиш, тим більше в голові протиріч. Давай вже працювати. Зараз пояснимо чому.

Досить навчатись бізнесу пора ним займатись

У тебе вже є необхідні знання

Реальність така, що до того моменту, коли можна запускати свій бізнес, більшість підприємців знає більше, ніж вміє. Ти вчишся, досліджуєш ринок, черпаєш інформацію з інтернету і поступово перетворюєшся на теоретика. Тільки теоретиків бізнес не любить, він любить практиків. У тебе повно знань, досить, інше прийде з досвідом, так що залиш хоча б трохи місця в своїй голові. Єдине, що відокремлює успішного бізнесмена від решти грошей невдах, – це здатність розпоряджатися своїми знаннями. Знання марне, якщо ти не виходиш на ринок і не робиш перші кроки. Підприємець Брендон Бурхард говорив, що одним з основних чинників успіху в бізнесі є “швидкість його реалізації”.

Знання марні без дій

Коли хтось або щось б’є коліном по обличчю твоєї мрії, стає гидко, сумно, неприємно. Але невдача – це ознака дії. Якщо ти ніколи не відчував невдачу, значить ти звичайне рефлексуюче чмо, яке лежить на дивані і тільки думає про свої піднесені цілі, не роблячи нічого. Знання – це дуже добре, але цього недостатньо. Максимум, на що ти можеш розраховувати, “обмазатися” знаннями, так це вчений ступінь. Врахуй, не всі теоретики успішні в практиці. Будь-який план хороший доти, поки його не протестують. Тестування – це найвірніший спосіб дізнатися, що працює, а що ні.

Є ті, хто говорить, і ті, хто робить

Коли вивчаєш подвиги і діяння найуспішніших в світі підприємців, то бачиш перед собою картину послідовних дій, прийнятих незалежно від очікуваних наслідків. Елон Маск міг би піти з компанії SpaceX, коли ракети вибухнули, і світ був би трішки іншим. Він міг послати під три чорти ідею з “Тесла”, коли зіткнувся з усіма труднощами, які супроводжують народження великого електрокара.

Замість цього він працював день і ніч і продовжував вживати необхідних заходів, поки люди не стали бачити в ньому месію. Стів Джобс міг би прожити безбідне життя на його акції від Apple, коли був звільнений з компанії, яку сам же і створив. Замість цього він зв’язався з Pixar і змінив мультиплікацію. Коли Джобс повернувся в Apple, він був таким же успішним, як і коли пішов, бо не обмежувався заслугами, які мав. Є люди, які постійно розповідають про всі чудові речі, які вони збираються зробити, а є ті, хто, зціпивши зуби, їх робить.

Досить навчатись бізнесу пора ним займатись

Слова нічого не варті, це не більше ніж мильна бульбашка: будь-які обіцянки так само тендітні, як і сам міхур. А дія говорить багато про що. Дія надихає людей слідувати за тобою, виконувати доручення і заново будувати новий світ. Безумовно, потрібно мріяти, закохатися в свою ідею і перш, ніж почати втілювати її, сконструювати план у себе в голові. Але не довго. Як тільки світла думка бистрокрилим Пегасом промчала по нейронах, відразу приступай до її виконання. Успіх – це не випадковість або містика.

Успіх має передісторію і божевільну кількість дій. Взагалі, тобі не потрібно багато інформації для розвитку свого бізнесу. У тебе є знання, інше отримаєш на практиці. Все, що тобі потрібно, це план, і ти повинен вжити заходів, щоб цей план втілився в життя. Немає неможливих і непосильних ідей. Все, що тобі заважає, – це довга підготовка і віра в свою неспроможність.

Поширити
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *